Menu

Waarom kiezen voor ons

Goedkoopste van Limburg
Geen afspraak nodig
Reparatie klaar terwijl u wacht
100% OEM onderdelen
Gratis koffie of thee
Factuur voor bedrijf/verzekering
Parkeren voor de deur (let op: betaald)
 3 maanden garantie
Gecertificeerde monteurs
Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen en antwoorden.

Kan ik bij u Pinnen?



Ja, u kunt zowel pinnen als contant betalen.

Wat is de garantietermijn van een scherm reparatie?



Wij geven 1 tot 3 maanden garantie op het vervangen scherm van uw smartphone of tablet, afhankelijk van welke kwaliteit u gekozen heeft.

Bestelwijze



U unt bij ons enkel afhalen of brengen. Het is niet mogelijk om producten te verzenden. Ophalen kan zonder afspraak. U dient alleen even te controleren of het betreffende product op voorraad is op de website. Wij adviseren om altijd eventjes te bellen of een product op voorraad is. Uw bestelling wordt maximaal 2 uur voor u gereserveerd. Alleen op deze manier bent u er zeker van dat u niet voor niets komt.

Kan ik op mijn reparatie wachten?



Uiteraard kunt u bij ons wachten op uw reparatie. Het gemak van onze klanten is voor ons een top prioriteit. Koffie staat klaar voor u.

Behoud ik mijn fabrieksgarantie?



We zijn gespecialiseerd in de vakkundige uitvoering van reparaties, echter kunnen we u geen zekerheid bieden dat u de fabrieksgarantie behoudt. In de praktijk is het vervallen van de fabrieksgarantie na reparatie nog nooit voorgekomen.

Raak ik mijn persoonlijke gegevens kwijt?



Nee, in veel gevallen raakt u geen persoonlijke gegevens of instellingen kwijt. Tenzij het een software ‘schade’ betreft. Indien mogelijk maken we eerst een back-up.

Welke accessoires moet ik meenemen voor de reparatie?



Graag ontvangen wij alleen het toestel met de batterij. Tenzij uw toestel niet goed laadt vragen we u om de oplader mee te sturen.

Hoelang duurt mijn reparatie?



De meeste reparaties zijn binnen een uur klaar.

Prijsgarantie



Niemand wil graag teveel betalen. Daarom proberen wij zo goedkoop mogelijk te zijn, zodat het voor beide partijen interessant blijft. Heeft u in de omtrek van 15 km van onze winkel een lagere prijs gezien, meld het ons dan even.

Wat is de garantietermijn van de aangeboden producten?



Wij geven 1 jaar garantie op onze scherm reparaties. Op overige reparaties geven we 2 maanden garantie. De garantie geldt alleen voor het vervangen onderdeel, niet voor het complete toestel!

Zijn de aangegeven prijzen inclusief BTW?



Alle prijzen die worden vermeld op de website zijn de totaalprijs die u als particulier betaalt. Voor bedrijven die een telefoon bij ons kopen moet wel een kanttekening worden geplaatst. Het komt nl. voor dat klanten nieuwe toestellen, die gratis bij een abonnement zijn verkregen bij ons inleveren tegen cash. Op deze manier kunnen wij bij inkoop geen btw terug vorderen en is dit bij verkoop ook niet mogelijk. Bedrijven dienen er dus rekening mee te houden dat het een margetoestel kan zijn. Zij kunnen het aankoopbedrag dan als kosten inboeken in hun boekhouding. Voor de overige producten staat het btw tarief apart op de factuur vermeld.

Wat te doen bij waterschade?



Haal je toestel zo snel mogelijk uit het water. Verwijder zo snel mogelijk de batterij uit uw toestel. Elektriciteit en water gaan niet samen, wacht niet te lang. Voorkom kortsluiting! Verwijder de simkaart uit het toestel, zodat de contacten niet verloren raken die op uw simkaart staan. Leg het toestel vervolgens zo spoedig mogelijk in droge rijst (zodat het toestel helemaal omringd is met rijst). De rijst zal het vocht naar zich toetrekken. Breng het toestel dan zo spoedig mogelijk naar ons zodat wij de printplaat kunnen reinigen in een ultrasoonbad met alcohol. Deze behandeling zal de oxidatie op de printplaat, veroorzaakt door het vocht, verwijderen.
Als de oxidatie niet tijdig wordt gestopt zal de printplaat uiteindelijk niet meer functioneren. Wij hebben een succesrate van ongeveer 70% bij waterschade behandelingen (dit is afhankelijk van het type waterschade en snelheid van handelen na waterschade).

Dekt mijn verzekering de schade?



Zonder dat u het weet, bent u meestal gewoon verzekerd voor schade aan uw telefoon. U kunt deze schade bijvoorbeeld claimen bij uw inboedel- of reisverzekering. Het komt regelmatig voor dat een telefoon van het randje van de bank of tafel valt, wat resulteert in een gebroken scherm!
Vaak valt uw telefoon ook zomaar uit uw broekzak tijdens de vakantie. Ook dit kunt u gewoon claimen bij de reisverzekering.
Heeft u uw telefoon reeds apart verzekerd? Dan kunt u onze gespecificeerde en officiële factuur indienen bij uw verzekeringsmaatschappij en krijgt u na het indienen van de declaratie het geld weer teruggestort op uw bankrekening.

Inboedelverzekering

Een inboedelverzekering is een verzekering tegen schade van je inboedel. Het gaat hier voornamelijk om verzekering tegen brand, inbraak, waterschade of vandalisme. Deze verzekering dekt dan de ‘roerende zaken’ in je huis. Bijvoorbeeld stoelen, sieraden, de televisie et cetera. Een standaard inboedelverzekering zal je schade zeer waarschijnlijk niet dekken. Ben je Allrisk verzekerd? Dan is de kans groter dat je de schade kunt verhalen op je inboedelverzekering. Ook dit verschilt per verzekeraar. Ben je er niet zeker van, controleer dan even je polisvoorwaarden. Ook bij een Allrisk verzekering is het nog niet zeker of de schade gedekt wordt. Claims op dergelijke schade zijn door de jaren heen gegroeid en veel verzekeraars hebben dit uit de polis gehaald, ook bij Allrisk verzekeringen. Als je je polis controleert, kijk dan gelijk even naar je eigen risico. Een aantal verzekeraars hanteren bij de inboedelverzekering geen eigen risico, maar sommige doen dit wel. Handig om te weten, anders ben je alsnog geld kwijt.

Aansprakelijkheidsverzekering

Het kan zijn dat iemand anders de schade aan je toestel heeft veroorzaakt. In dat geval kun je een beroep doen op de aansprakelijkheidsverzekering van die persoon. Over het algemeen valt alles met betrekking tot schade onder zo’n verzekering, zolang de schade maar is toegebracht door de persoon die jij aansprakelijk stelt.

Garantie

Wanneer je een toestel hebt gekocht, krijg je garantie. Dit betekent dat de verkopende partij verplicht is je een deugdelijk product te verkopen. Als je je telefoon hebt laten vallen heeft dit niets te maken met de deugdelijkheid van je toestel. Het toestel deed het immers prima. Heb je je telefoon laten vallen, dan kan de garantie niet veel voor je doen.

Repareren

Vanzelfsprekend moet je toestel gemaakt worden. Zodra je er zeker van bent dat je toestel verzekerd is tegen schade neem je contact op met Phone Repair Service om het toestel te laten repareren. Bij sommige verzekeraars ben je afhankelijk van een reparateur waar de verzekeringsmaatschappij een samenwerkingsverband heeft. Bij sommige verzekeraars maakt dit niet zoveel uit, als ze maar een factuur krijgen waaruit blijkt wat de kosten zijn geweest. Zodra je toestel is gerepareerd kun je de schade gaan claimen bij je verzekeraar. Vaak is het een kwestie van een formulier invullen en klaar.

Als je er zeker van bent dat je de schade kan claimen, ga dan niet zelf proberen om het toestel te repareren. Vaak lijkt een scherm vervangen heel eenvoudig, maar er zijn een hoop zaken waar je op moet letten. Wil je er zeker van zijn dat je toestel na de reparatie weer als normaal functioneert, neem dan contact op met ons. Wij hebben de juiste kennis en apparatuur die er voor zorgen dat je toestel straks weer als nieuw is.

Wilt u weten of u in aanmerking komt voor declaratie? Neem dan contact op met uw verzekeringsmaatschappij.



Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen en antwoorden.

Kan ik bij u Pinnen?



Ja, u kunt zowel pinnen als contant betalen.

Wat is de garantietermijn van een scherm reparatie?



Wij geven 1 tot 3 maanden garantie op het vervangen scherm van uw smartphone of tablet, afhankelijk van welke kwaliteit u gekozen heeft.

Bestelwijze



U unt bij ons enkel afhalen of brengen. Het is niet mogelijk om producten te verzenden. Ophalen kan zonder afspraak. U dient alleen even te controleren of het betreffende product op voorraad is op de website. Wij adviseren om altijd eventjes te bellen of een product op voorraad is. Uw bestelling wordt maximaal 2 uur voor u gereserveerd. Alleen op deze manier bent u er zeker van dat u niet voor niets komt.

Kan ik op mijn reparatie wachten?



Uiteraard kunt u bij ons wachten op uw reparatie. Het gemak van onze klanten is voor ons een top prioriteit. Koffie staat klaar voor u.

Behoud ik mijn fabrieksgarantie?



We zijn gespecialiseerd in de vakkundige uitvoering van reparaties, echter kunnen we u geen zekerheid bieden dat u de fabrieksgarantie behoudt. In de praktijk is het vervallen van de fabrieksgarantie na reparatie nog nooit voorgekomen.

Raak ik mijn persoonlijke gegevens kwijt?



Nee, in veel gevallen raakt u geen persoonlijke gegevens of instellingen kwijt. Tenzij het een software ‘schade’ betreft. Indien mogelijk maken we eerst een back-up.

Welke accessoires moet ik meenemen voor de reparatie?



Graag ontvangen wij alleen het toestel met de batterij. Tenzij uw toestel niet goed laadt vragen we u om de oplader mee te sturen.

Hoelang duurt mijn reparatie?



De meeste reparaties zijn binnen een uur klaar.

Prijsgarantie



Niemand wil graag teveel betalen. Daarom proberen wij zo goedkoop mogelijk te zijn, zodat het voor beide partijen interessant blijft. Heeft u in de omtrek van 15 km van onze winkel een lagere prijs gezien, meld het ons dan even.

Wat is de garantietermijn van de aangeboden producten?



Wij geven 1 jaar garantie op onze scherm reparaties. Op overige reparaties geven we 2 maanden garantie. De garantie geldt alleen voor het vervangen onderdeel, niet voor het complete toestel!

Zijn de aangegeven prijzen inclusief BTW?



Alle prijzen die worden vermeld op de website zijn de totaalprijs die u als particulier betaalt. Voor bedrijven die een telefoon bij ons kopen moet wel een kanttekening worden geplaatst. Het komt nl. voor dat klanten nieuwe toestellen, die gratis bij een abonnement zijn verkregen bij ons inleveren tegen cash. Op deze manier kunnen wij bij inkoop geen btw terug vorderen en is dit bij verkoop ook niet mogelijk. Bedrijven dienen er dus rekening mee te houden dat het een margetoestel kan zijn. Zij kunnen het aankoopbedrag dan als kosten inboeken in hun boekhouding. Voor de overige producten staat het btw tarief apart op de factuur vermeld.

Wat te doen bij waterschade?



Haal je toestel zo snel mogelijk uit het water. Verwijder zo snel mogelijk de batterij uit uw toestel. Elektriciteit en water gaan niet samen, wacht niet te lang. Voorkom kortsluiting! Verwijder de simkaart uit het toestel, zodat de contacten niet verloren raken die op uw simkaart staan. Leg het toestel vervolgens zo spoedig mogelijk in droge rijst (zodat het toestel helemaal omringd is met rijst). De rijst zal het vocht naar zich toetrekken. Breng het toestel dan zo spoedig mogelijk naar ons zodat wij de printplaat kunnen reinigen in een ultrasoonbad met alcohol. Deze behandeling zal de oxidatie op de printplaat, veroorzaakt door het vocht, verwijderen.
Als de oxidatie niet tijdig wordt gestopt zal de printplaat uiteindelijk niet meer functioneren. Wij hebben een succesrate van ongeveer 70% bij waterschade behandelingen (dit is afhankelijk van het type waterschade en snelheid van handelen na waterschade).

Dekt mijn verzekering de schade?



Zonder dat u het weet, bent u meestal gewoon verzekerd voor schade aan uw telefoon. U kunt deze schade bijvoorbeeld claimen bij uw inboedel- of reisverzekering. Het komt regelmatig voor dat een telefoon van het randje van de bank of tafel valt, wat resulteert in een gebroken scherm!
Vaak valt uw telefoon ook zomaar uit uw broekzak tijdens de vakantie. Ook dit kunt u gewoon claimen bij de reisverzekering.
Heeft u uw telefoon reeds apart verzekerd? Dan kunt u onze gespecificeerde en officiële factuur indienen bij uw verzekeringsmaatschappij en krijgt u na het indienen van de declaratie het geld weer teruggestort op uw bankrekening.

Inboedelverzekering

Een inboedelverzekering is een verzekering tegen schade van je inboedel. Het gaat hier voornamelijk om verzekering tegen brand, inbraak, waterschade of vandalisme. Deze verzekering dekt dan de ‘roerende zaken’ in je huis. Bijvoorbeeld stoelen, sieraden, de televisie et cetera. Een standaard inboedelverzekering zal je schade zeer waarschijnlijk niet dekken. Ben je Allrisk verzekerd? Dan is de kans groter dat je de schade kunt verhalen op je inboedelverzekering. Ook dit verschilt per verzekeraar. Ben je er niet zeker van, controleer dan even je polisvoorwaarden. Ook bij een Allrisk verzekering is het nog niet zeker of de schade gedekt wordt. Claims op dergelijke schade zijn door de jaren heen gegroeid en veel verzekeraars hebben dit uit de polis gehaald, ook bij Allrisk verzekeringen. Als je je polis controleert, kijk dan gelijk even naar je eigen risico. Een aantal verzekeraars hanteren bij de inboedelverzekering geen eigen risico, maar sommige doen dit wel. Handig om te weten, anders ben je alsnog geld kwijt.

Aansprakelijkheidsverzekering

Het kan zijn dat iemand anders de schade aan je toestel heeft veroorzaakt. In dat geval kun je een beroep doen op de aansprakelijkheidsverzekering van die persoon. Over het algemeen valt alles met betrekking tot schade onder zo’n verzekering, zolang de schade maar is toegebracht door de persoon die jij aansprakelijk stelt.

Garantie

Wanneer je een toestel hebt gekocht, krijg je garantie. Dit betekent dat de verkopende partij verplicht is je een deugdelijk product te verkopen. Als je je telefoon hebt laten vallen heeft dit niets te maken met de deugdelijkheid van je toestel. Het toestel deed het immers prima. Heb je je telefoon laten vallen, dan kan de garantie niet veel voor je doen.

Repareren

Vanzelfsprekend moet je toestel gemaakt worden. Zodra je er zeker van bent dat je toestel verzekerd is tegen schade neem je contact op met Phone Repair Service om het toestel te laten repareren. Bij sommige verzekeraars ben je afhankelijk van een reparateur waar de verzekeringsmaatschappij een samenwerkingsverband heeft. Bij sommige verzekeraars maakt dit niet zoveel uit, als ze maar een factuur krijgen waaruit blijkt wat de kosten zijn geweest. Zodra je toestel is gerepareerd kun je de schade gaan claimen bij je verzekeraar. Vaak is het een kwestie van een formulier invullen en klaar.

Als je er zeker van bent dat je de schade kan claimen, ga dan niet zelf proberen om het toestel te repareren. Vaak lijkt een scherm vervangen heel eenvoudig, maar er zijn een hoop zaken waar je op moet letten. Wil je er zeker van zijn dat je toestel na de reparatie weer als normaal functioneert, neem dan contact op met ons. Wij hebben de juiste kennis en apparatuur die er voor zorgen dat je toestel straks weer als nieuw is.

Wilt u weten of u in aanmerking komt voor declaratie? Neem dan contact op met uw verzekeringsmaatschappij.



Waarom kiezen voor ons

Goedkoopste van Limburg
Geen afspraak nodig
Reparatie klaar terwijl u wacht
100% OEM onderdelen
Gratis koffie of thee
Factuur voor bedrijf/verzekering
Parkeren voor de deur (let op: betaald)
 3 maanden garantie
Gecertificeerde monteurs

ADRES GEGEVENS

Neerstraat 74
6041 KD  Roermond
0475 769 134

Parkstraat 53
5911 EM Venlo
077 737 00 96

gsm venlo roermond

OPENINGSTIJDEN

Roermond
Maandag:
Dinsdag:
Woensdag:
Donderdag:
Vrijdag:
Zaterdag:
Zondag:
13.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 17.00 uur
gesloten
Venlo
Maandag:
Dinsdag:
Woensdag:
Donderdag:
Vrijdag:
Zaterdag:
Zondag:
13.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 21.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 17.00 uur
gesloten
Je kunt reparaties tot een half uur voor sluitingstijd aanbieden.
Alle rechten voorbehouden  |  Reparatie-Roermond.nl
KvK 58736646  |  BTW-nummer NL166410561B02
Rekeningnummer NL 73 ABNA 0440 5014 66